Máte za sebou dlouhotrvající poradu bez konkrétního rozhodnutí anebo negativní zkušenost ze špatného rozhodnutí?
Máte pocit, že se utápíte v informacích a nevíte, jak je rychle vyhodnotit (včetně jejich vzájemných vztahů) a tradiční nástroje vám již nepomáhají?
Potřebujete do rozhodování zapojit své kolegy, a přitom se neutopit v dlouhých diskuzích, které většinou nikam nevedou? Víte, že vám mohou pomoci jednoduché nástroje pro vizualizaci a tím efektivní prezentaci?
Potřebujete vhodné pomůcky pro rychlé a přehledné uspořádání informací potřebných pro vaše rozhodování?
Chcete zlepšit zapojení lidí a jejich angažovanost při řešení problému používáním vhodných vizuálních nástrojů
Zvýšit atraktivnost porad, plánování (stanovování cílů) a týmového řešení problémů.
Snadno uspořádávat zdánlivě nesourodá data a identifikovat problému (příležitosti) k řešení.
Snadněji identifikovat příčinné vazby mezi náměty a tím lépe definovat klíčové náměty a pořadí jejich realizace.
Efektivněji, systematicky a přitom velmi přehledně strukturovat problém/námět do dalších úrovní.
Transformovat nesouměřitelné hodnoty na jednotnou stupnici a provést jejich hodnocení (např. při hodnocení dodavatelů nebo hodnocení výkonnosti systému managementu).
Efektivně plánovat – dekomponovat cíle do činností a současně identifikovat rizika a protiopatření.
Osnova
Úvod – rozdíl mezi 7 základními nástroji kvality a 7 novými nástroji, přínosy jejich aplikace
Základy rozhodování – základní kroky, bariéry, nejčastější chyby