Zabýváte se ve výrobě kontrolní činností a potřebuje si rozšířit znalosti a zkušenosti, které zefektivní váš výkon v rámci kontrolních aktivit.
Chcete lépe chápat požadavky zákazníků a požadavky související s aplikací systémů managementu kvality, včetně řešení problémů týkajících se kvality produkce.
Máte pocit, že vaše kontrolní aktivity nejsou vždy dostatečně efektivní? Měříte efektivnost vaší kontroly?
Celkově s celým školením. Přístup, vysvětlení, debaty.
Co jsem se naučil?
Rozšíření pohledu na kontrolu a její komplexnost. Aplikaci metod 8D.
Zaměstnec firmy MetalPlast Lipník n. B. a.s.
26. 05. 2020
100 %
Osnova
Kontrolní činnosti v kontextu systému managementu kvality – kvalita produktu jako výstup směrem k zákazníkovi, role kontroly ve smyčce kvality, 3 ne v procesu a role kontrolora, charakteristika produktu – „jak poznat, co potřebuje a vyžaduje zákazník?“
Metrologické minimum – druhy měřidel, základy pro pochopení návaznosti, mimokalibrační stavy a jejich řešení, základy měření klasickým posuvným měřítkem, využití měření pro poznání způsobilosti procesu – histogram
Kontrolní technologie a dokumentace – plány kontrol a řízení, druhy kontrolních technologií, technické normy pro výrobky – kritéria (základní normy pro netolerované úchylky tvaru, polohy a rozměrů)
Nástroje pro řešení problémů, poučení se a zlepšování – co je neshoda, význam hledání příčin, správná praxe při zjištění neshody, náprava a nápravné opatření (rozdíl mezi nimi), základní cyklus zlepšování (a řešení problémů) P-D-C-A, analytické nástroje (checklist, histogram, 5xproč, 6 otázek) , jak se vyvarovat opakování problémů návrhem správného opatření (princip 8D reportu s preventivním opatřením), cíle zlepšování
Diskuze
Přihlaste se na školení
Děkujeme Vaše objednávka byla úspěšně přijata
Na emailu naleznete doplňující informace ke školení.