Reaguje Vaše firma správně a včas na příležitosti a hrozby?
Jsou Vaše strategické iniciativy záměrné nebo vynucené?
Dokáží pracovníci Vaší firmy přesně formulovat, jak svými aktivitami přispívají k dosažení Vašich podnikatelských záměrů?
V rámci kurzu budou prezentovány nástroje tradičního přístupu hledání konkurenční výhody a nového přístupu zaměřeného na hodnotových inovacích. Tento přístup převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie a umožňuje firmám vytváření a využívání nových příležitostí (vyřazuje konkurenty ze hry a uvolňuje novou poptávku).
V rámci kurzu si účastníci procvičí a naučí tradiční i nové nástroje strategického managementu a pochopí význam implementace procesu strategie do systému řízení firmy.
Osnova
Strategie v kontextu podnikání – Co je strategie a jak ovlivňuje výkonnost firmy?
Základní pojmy a přístupy k strategickému řízení – vize, poslání, cíle, plán, kritické faktory úspěchu, klíčové kvalifikace, strategická obchodní jednotka, atd.
Procesy strategického managementu – Jak vytvořit a implementovat strategii?
Strategická analýza – PEST analýza, Analýza 5 sil – PORTER, plánování scénářů, analýza konkurence, analýza hodnot vnímaných zákazníky, strategická způsobilost, klíčové kvalifikace, hodnotový řetězec, SWOT analýza, kritické faktory úspěchu, atd.
Strategický výběr – strategické hodiny, analýza vhodnosti, přijatelnosti a proveditelnosti
Implementace strategie – akční plány, alokace a kontrola zdrojů, komunikace strategie, řízení strategické změny
Využití metody Balanced Scorecared při tvorbě a implementaci strategie
Nové trendy – Strategie modrých oceánů
Přihlaste se na školení
Děkujeme Vaše objednávka byla úspěšně přijata
Na emailu naleznete doplňující informace ke školení.