Co získáte pomocí optimalizace systému managementu?
- Účelný, jednoduchý a pružný systém managementu, který můžete snadno a rychle přizpůsobovat měnícím se podmínkám (Štíhlý systém managementu).
- Odstranění zbytečných, nepožadovaných a nedůležitých aktivit (viz 7 druhů plýtvání).
- ISO bude sloužit vám, ne vy jemu – štíhlý QMS.
- Propojení záměrů (strategických cílů) s aktivitami v systému managementu.
- Znalost souvislostí zvýší angažovanost a zapojení lidí do naplňování záměrů.
- Výrazně nižší rozsah ISO dokumentace (snížení až o 70 %).
- Snížení byrokracie při udržování systému managementu.
- Zvýšení celkového užitku systémů managementu.
Jak vytvoříme štíhlý systém managementu – štíhlý QMS?
Aplikací základní filosofie:
- Identifikujeme v praxi dobře používané aktivity a souvisejících standardy – co bude zachováno a rozvíjeno
- Identifikace zbytečných aktivit – co bude odstraněno
- Volba vhodných nástrojů pro efektivní aplikaci požadavků QMS – co bude zjednodušeno
- Výběr a aplikace nových přístupů – co bude nově vytvořeno
Pět fází optimalizace systému managementu – 5P:
Fáze 5P | Aktivity | |
Povědomí | Vytvoření povědomí o potřebě relevantních změn v systému managementu
Vytvoření si představy o novém systému managementu |
Potřebujeme změnu! |
Porozumění | Nastavení zrcadla, hledání souvislostí a příležitostí
Analýza požadavků na produkty a jejich hodnotové řetězce Přezkoumání a analýza stávajícího systému managementu v souvislostech versus stávající business modely |
Sebepoznání a identifikace příležitostí |
Přístupy | Sladění faktorů ovlivňující výkonnost
Ozdravení procesního přístupu Volba relevantních přístupů při prosazení změn |
Jak na to půjdeme? |
Provedení | Integrace souvislostí mezi business modely, systému managementu a požadavky na výkonností
Zjednodušení a zlepšení uživatelské přívětivosti systému managementu Rozvoj povědomí a angažovanosti lidí – uživatelů systému managementu |
Uděláme to! |
Přezkoumání | Implementace a testování měření výkonnosti
Hodnocení použitých přístupů – rozvíjení schopnosti učení se (učící se organizace) Rozvoj kultury kvality a kontinuálního zlepšování |
Dosáhli jsme toho, co jsme chtěli? |
Máte zájem o tuto službu?
Zanechte nám svůj kontakt
a my se Vám ozveme zpět.
- Telefonní číslo