Optimalizace a zlepšování systémů managementu

Co získáte pomocí optimalizace systému managementu?

  • Účelný, jednoduchý a pružný systém managementu, který můžete snadno a rychle přizpůsobovat měnícím se podmínkám (Štíhlý systém managementu).
  • Odstranění zbytečných, nepožadovaných a nedůležitých aktivit (viz 7 druhů plýtvání).
  • ISO bude sloužit vám, ne vy jemu – štíhlý QMS.
  • Propojení záměrů (strategických cílů) s aktivitami v systému managementu.
  • Znalost souvislostí zvýší angažovanost a zapojení lidí do naplňování záměrů.
  • Výrazně nižší rozsah ISO dokumentace (snížení až o 70 %).
  • Snížení byrokracie při udržování systému managementu.
  • Zvýšení celkového užitku systémů managementu.

Jak vytvoříme štíhlý systém managementu – štíhlý QMS?

Aplikací základní filosofie:

  • Identifikujeme v praxi dobře používané aktivity a souvisejících standardy – co bude zachováno a rozvíjeno
  • Identifikace zbytečných aktivit – co bude odstraněno
  • Volba vhodných nástrojů pro efektivní aplikaci požadavků QMS – co bude zjednodušeno
  • Výběr a aplikace nových přístupů – co bude nově vytvořeno

Pět fází optimalizace systému managementu – 5P:

Fáze 5P Aktivity  
Povědomí Vytvoření povědomí o potřebě relevantních změn v systému managementu

Vytvoření si představy o novém systému managementu

Potřebujeme změnu!
Porozumění Nastavení zrcadla, hledání souvislostí a příležitostí

Analýza požadavků na produkty a jejich hodnotové řetězce

Přezkoumání a analýza stávajícího systému managementu v souvislostech versus stávající business modely

Sebepoznání a identifikace příležitostí
Přístupy Sladění faktorů ovlivňující výkonnost

Ozdravení procesního přístupu

Volba relevantních přístupů při prosazení změn

Jak na to půjdeme?
Provedení Integrace souvislostí mezi business modely, systému managementu a požadavky na výkonností

Zjednodušení a zlepšení uživatelské přívětivosti systému managementu

Rozvoj povědomí a angažovanosti lidí – uživatelů systému managementu

Uděláme to!
Přezkoumání Implementace a testování měření výkonnosti

Hodnocení použitých přístupů – rozvíjení schopnosti učení se (učící se organizace)

Rozvoj kultury kvality a kontinuálního zlepšování

Dosáhli jsme toho, co jsme chtěli?

ISO optimalizace příklad

Máte zájem o tuto službu?

Zanechte nám svůj kontakt
a my se Vám ozveme zpět.

  • E-mail
  • Telefonní číslo

Děkujeme!